måndag 13 april 2015

Premiär för iskaffe utomhus!

Hade en fin helg! 
I fredags efter min kvällslektion hade jag en spontanmiddag med tjej från klassen. Vi åt en superb skaldjurspasta som jag fortfarande tänker på idag.. Ett bra avslut på en rätt så stressig första-veckan-i skolan och en låång dag i skolan. 

I lördags tentade jag och en vän av en hel kurs, vilket känns väldigt befriande nu efteråt. Jag förväntas ta examen i slutet av våren 2016, om 1 år med andra ord så är jag färdig. 

Inget slår en vår i New York. Folk dammar av sina vårskor och byter ut vinterjackan till jeans/skinn jackan och tar sig ut. 

Det har blivit en del kaffe utomhus i solen. Premiär för iskaffe och även glass har har blivit avcheckad i veckan. 

Ett favoritområde på Söndagar, då bra brunchställen med uteserveringar finns runt varje hörn här i gränsen till Nolita/SoHo.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar