måndag 15 juli 2013

Så nu är det bara att köra. KBK!

Jag kör en enkel summering med så lite text som möjligt så ni hänger med. Bild är ju roligare än text :)
En superb lunch ute på terassen med utsikt över golfbanan, efter ett inställt flyg hos mamma

Jag kommer hem till ett pyntat rum, med favvo chipsen (vinägerchips) och en flaska corona. En bättre roomie!

Jag trotsade jetlagen med promenader uppe i Upper West Side längs Hudson River

Efter dagar med långa promenader och tankar var jag tvungen att slå mig ned för att andas in staden.

Första veckan boostade jag mig med en detoxvecka. En mixer fick flytta hem med mass gröna tillbehör

När temperaturen visar 34 grader, så finns inget bättre än att mixa jordgubbar, blåbär, mandelmjölk och massor av is.

Skolan drogs igång med en rivstart, ingen mjukstart här inte. Tillbaks till biblioteket.
Kvällen innan Elin åkte hem sörjde vi över en Bento Box i Hell's Kitchen med hennes dansvänner.


Med tårar och sorg lämnade min ena roomie mig :(

Jag botade sorgen med att gå i butiker i SOHO, inget gör mig gladare än att få strosa runt i härliga och lite för dyra butiker med alldeles för fina saker. Bara titta.. 

Jetlagen som följde med mig till New York genererade i morgonpromenader hela veckan med Alex & Sigge (podcast) i lurarna.
Helgen kom, jag och nyfunna vänner blev bjudna på flickiga shots under en middag i Meatpacking District.

Vi trotsade molnigt väder och gick till Le Bain som erbjöd oss denna vy över Downtown

Även om molnen skymmer byggnaderna så får jag inte nog av detta!

En kväll med moln som täcker Empire State Building. Vad gör det? :)

Birthdaybash en söndag för Alexis. Happy Birthday Guuuurl!!

Tillbaks till 41st street igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar