måndag 13 januari 2014

Great days of 2013

Great days of 2013

Drinkar på Gansevoort, med vy över Soho House

Hudson Walk


25 års booze brunch


En för varm sommardag i Soho, svalkar mig i AC

Hittade en soulmate

Pinkberry i all ära

Massor av besök på 230 Fifth

Klarblå himel som fick plugget och livet att flyta på

Utomhusbio i Bryant Park

Hudson River Walk

Wythe Hotel Bar i Williamsburg

MoMA

Hell's Kitchen

Jag fann mig själv

Många sommardrinkar


En av de bättre kvällarna ihop

Beacon Closet, Williamsburg

Samma plats, 4 år senare

Finbesök av favorit

Lunch i solen på The High Line

Soho, Broadway

En sommarkväll på STK rooftop

Solig brunch på 230 Fifth

Finaste Hamptons

Main Beach

Solsting i Hamptons

Coney Island

Grand Central Oyster Bar

Skyline view från Wythe Hotel

Gansevoort, Park Ave. Älskar sommarkvällar

Boathouse in Central Park

Lunch på Hills, dagen då mitt plan blev försenat 24h

Jag kom hem till ett dekorerat rum

Undviker denna galna plats, Times Square

En paus på 68th street

Ännu en rooftop, Le Bain

Kära Harlem

The Box


Utomhusbio i Chelsea

Washington DC

Fashionweek

Washington DC

Ovanför Nigara Fall

Lafayette St




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar