tisdag 9 december 2014

Nedräkning

dagar kvar tills denna terminen är över!

6 dagar kvar tills bestie kommer!
11 dagar kvar tills vi åker till Mexico!
Första veckan kommer vi bo i Tulum, där har vi hyrt en lägenhet via Airbnb. Fick lite bilder skickat till mig av dem vi ska hyra av. 

sovrum/vardagsrum


köksdel

bakgård

Nu behöver jag bara skriva klart ett arbete som ska lämnas in nästa vecka. Har skrivit på den sedan igår, uppe i 7 sidor av 10. Igår satt jag blankt som ett papper och hade ingen aning om hur jag ens skulle börja arbetet. Men efter några timmar tänkande, skrivande och raderande så summerade jag ihop 7 sidor, haha! Jag har even två redovisningar av arbeten som ska göras imorgon och en på fredag, sedan är jag rätt done för sista terminen av 2014 :) 
Det verkar som jag börjar se ett ljus i det hela, härligt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar