torsdag 20 november 2014

Butterfly Conservatory

Dunderförkylningen kom ikapp mig. Hostar och snorar för en hel armé! Men det hindrar inte mig från att hänga med mitt Sverige besök, Malin! 

Hon kom och levererade 2,5 kilo lösgodis! En kombination av surt och salt, haha herregud, hon är galen! 

Jag gav igen genom en brunch och sedan promenera vi runt i Central Parl.

Tittade på träd i höstfärger. Såg detta vackra trädet, wow! 

Vi gick runt sjön, och titta på änderna och fontänen i mitten

Vi frös och jag snorade

Sen gick vi till American Museum of Natural History för att titta in deras Butterfly Conservatory. Alltså WOW, gå dit! 

Kom in i ett stort rum med tropisk värme där över 300 fjärliar flög runt fritt. 

Det var så coolt, och man fick se de vackra färgerna på vingarna

Så otroligt vackert! Alla såg olika ut, och var olika stora, och flög olika. Man stod där paralyserad och bara stirrade på alla färgglada fjärillar.

Tills de satte sig på en, där hängde den på min arm ett bra tag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar