måndag 3 november 2014

The pursuit of happiness

Halva terminen har gått, och ja, det är otroligt mycket plugg nu. 

Såhär ser det ut på min anslagstavla idag. Betat av första, vilket är 10 sidor om the war on drugs som pågått i USA över 40 år, mer the war on race. Googla och läs om det, så rasistiskt och orättvist, dock intressant. 

USA är ett sjukt sjukt land, men ändå flockas tusentals hit varje år for the pursuit of happiness..

Haha, sparade in ca 22,000kr idag. Skrattar åt mig själv över hur mycket jag hustlar för att spara in pengar som en student i en alldeles för dyr stad (speciellt nu när dollarn är så hög!) Redovisar i mitt nästa inlägg vad jag gjort senaste tiden för att dra in pengarna utan att arbeta. Haha, den du! 

Missade att ändra klockan igår, så yrade runt hela dagen idag och fattade ingenting när klockan var olika vart jag än kollade. Nu är det tid för att sova iallafall! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar