måndag 24 november 2014

Juice Generation

Världens förkylning och hosta sitter fortfarande i. Jag exprimenterar med Amerikanska mediciner med förpackningar som lyder: Extra Strenght, Max-Strength. Ja, dessa starka piller som annars inte är lagliga i Sverige hjälper! Helvetes hostan jag hade avtog efter ett tag, och kom sedan tillbaks.. Jag valde att ta saken i egna händer och gå den mer hälsosamma vägen, haha! 

Juice Generation! De har en juice som heter Lemon Lozenge som innehåller: fresh apples, lemon, ginger, cayenne pepper and raw agave! Den serverad varm och healar halsen som guds gåva ovanfrån! 

De öppnade denna favorit juice baren i våras nära skolan! Super like :) 

Älskar deras juice, smoothie menyer.
Kreativa, nyttiga, och man kan välja vilken nötmjölk man vill ha! Vanlig mjölk är inte ens ett alternativ. 

Förresten, sommarn hälsade på! Lite chockad var nog alla när man gick runt i halsduk och kappa. Onsdag är det snö som ni kan se! 

Sista 3 veckor kvar av skola, tentor som ska skrivas klart, och jag måste ta igen från förra veckan då jag låg död i sängen. 

Hej så länge! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar