lördag 20 april 2013

25 år från morgon till natt

              

                 

Jag vaknar utvilad och möts av det här ståendes på köksbordet. 
Ståtliga och vackra tulpaner med present av mina finaste roomies Elin och Erin.


En brunch var bokad på Arte Café (106 West 73rd street) med unlimited bellinis, mimosa, champagne och allt nödvändigt till en födelsedags brunch! Det var fullt med folk och härlig stämning. 
Detta ställe får 5 av 5 toasters!


Efter några x antal färgglada drinkar mitt på dan börjar höger plötsligt bli vänster, ljudvolymen höjs ett steg och käkarna arbetar emot en av all skratt.



Finaste bordsällskapet och så kallade mina käraste vänner samt restaurangpersonal leder in denna fantastiskt goda cheesecake tillsammans med sång.. 


Efter några timmars firande är vi ärligt runda om fötterna stiger vi ut och möter solen. Vi klappar söta hundar på vägen, snor Wifi av Starbucks, inhandlar electric pink läppstift och banar vägen hem för en snabb ombytning infer kvällens firande.


Vi sluts upp hemma hos Maria, Moa och Sandy. Såhär glad blir man av PIZZA!


Detta är ingen vanlig kebabpizza. En familjepizza är liten jämfört med senna så kallade generations pizza


Det bjuds på champagne med söta jordgubbar i kombination med presentöppning



En diktläsning och sjuka historier som får en att kikna av skratt berättas


Det känns helt underbart att ha hittat så fantastiska, genuina och inspirerande människor på andra sidan jorden. Människor man tror har kännt i minst tre år, men endast i tre veckor..


Sedan fraktade vi oss till 230 Fifth rooftop lounge. Med en upplyst vy över midtown och en ståtlig Empire state building i bakgrunden.


Har inte kunnat tänka mig en bättre 25 årsdag



Börjar sakta med säkert inse att jag lever min dröm. 
Vem behöver weed 20/4 på Internationella weed dagen, när jag är hög på livet?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar