lördag 3 augusti 2013

BBQ in Queens

Ibland är jag så glad och stolt över att ha släkt utspritt i världen. En stor och varm familj som välkomnar en, in i ett nytt stort land är guldvärt. Var på grillmiddag hos mina släktingar i Queens, rätt krångligt egentligen hur vi är släkt men det är min pappas farbror och hans fem barn, vilket är min pappas kusiner och alla hans kusiner har 2-3 barn var, vilket blir mina sysslingar? Bryllingar? Pysslingar? Den yngsta fyllde ynkliga 6 år och pratar så gullig engelska! 

De bor i detta fyra vånings huset, för stort och för tomt inrett.

Vi grillar på den enorma grillen och dricker ur röda plastmuggar.

Minisen ville visa ett trick, rulla tunga. Söööt!

Ett obligatoriskt gruppfoto på alla de "unga", med mig som äldst.

Sen självklart på de "äldre" också :)

Och dessa två söta hitta jag under bordet.

Avslutar stolt med min nagellacksamling, HÄÄÄÄJJJ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar