lördag 26 april 2014

Bloom

En update från förra helgen

Jag har klippt mig och hittat den bästa japanska frisören för livet! Han klippte topparna "in different angles" och mitt hår har fått "för mycket" volym i håret sen dess.

Vart hos mina släktingar och ätit Malaysias nationalfrukt, Durian! 

Alltid massor av mat hos dem! Detta var Påskhelgen

Sen fyllde jag plötsligt 26, ut i solen och på brunch

I veckan har jag gått långa promenader längs Hudson River och lyssnat (ljudbok!) på Sigge Eklund's nya bok In i labyrinten. Superspännande! 

I veckan hittade jag även en av de bättre Japanska ramen restaurangen under 125th stationen med hjälp av Yelp appen! Har haft såna cravings för ramen, och de fick 4/5, supergottttt och sååå nära till där jag bor! :)

Hela instagram är fylld med sådana här bilder på träd som blommar. Hela New York blommar just nu, så fint! Idag är det Sakura Bloom Festival i Brooklyn som jag gärna vill till, men måste röja undan en del plugg innan.
Hejdå








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar