söndag 13 april 2014

Pure Yoga



Vinyasa yogan var grym!! En tegelsten som jag är, värker det i hela kroppen och muskler jag inte visste att jag hade ömmar rejält. Men skön smärta! :))
Jag fick en guidetur runt i yoga centret som var på tre våningar, super lyxigt och super dyrt
 membership! Instruktören var så engagerad och alla som deltog var så duktiga, viga, och verkligen rutinerade yogatränare, jag gjorde mitt bästa, haha!
Våningen längst ned hölls hot och bikram yogan i fuktiga, varma salar. Hade gärna velat testa!

Älskar ju det området när Pure Yoga var, Upper East, 86e gatan mellan Lexington och 3e avenyn. Massor av butiker, en del träningsshopar, organic matbutiker, och massor av sånt kul att strosa i. 
Köpte med mig dessa skorna hem, snyggaste New Balance skorna jag hittat hittils, men är lite osäker på all rosa..

När jag kom ut från butiken såg det ut såhär, klar himmel, och ett mörker som lystes upp av rödljus, neonskyltar och billjus. Gatorna och avenyn var fylld med folk och jag faktiskt över till West sidan genom Central Park hem och tog tunnelbanan därifrån. Vanligtvis kan man ta Crosstown bussen, men var inte redo för att lämna vårvärmen än för att hoppa på en buss :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar