tisdag 14 oktober 2014

Back to summer

Efter några kyliga 16 graders dagar i mitten av Oktober var det dags för att ta fram den varmare kappan, packa ned sommarkläderna och välkomna den sena hösten till New York. Trodde jag... Idag när jag kom utanför porten för en powerwalk, iklädd i långarmat för att vara beredd på kylan så möts jag av en våg av sommarvärme. 25 grader och stekande sol. Jaha, snart Midsommar då.. 

I helgen var jag bland annat på en utställning i Brooklyn Museum med en vän för att kolla in High Heels Exhibition. En utställning om den högklackade skons historia. 

Den här ballerina stiletten av Louboutin har jag sett på bild flera gånger på nätet. Kul att få se den i verkligheten. 

Jag har sen senast även ätit nåt av de godare popcornen i mitt liv. 

Vit tryffel popcorn, HUR GOTT?! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar