fredag 10 oktober 2014

"Roliga timmen"


Ännu en skolavecka som börjat nå sitt slut. Men har en sista kvällslektion kvar, som dock känns som en hel säsongs lång. Anledningen är 1) det är fredags kväll, lektionen börjar 17:00 och slutar 21:00.. 2) Professorn är nära 110 år gammal och pratar jäättee långsamt 3) Han låter oss inte gå tidigare, utan vi leker lekar sista timmen för att han vägrar att släppa oss tidigare. Känns som jag går i grundskolan igen med "roliga timmen" som ett avslut för veckan. 

Summerade upp mina deadlines på tentorna och ja, de lär bli en busy termin även denna. Men det är absolut kul, och lärorika kurser jag tar. 

Det fina med den här staden är att alla butiker och matställen fortfarande är öppet när jag slutar klockan 21:00, det ska jag vara tacksam för! 

HÄÄÄJJ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar