onsdag 15 oktober 2014

Triple C

Övar inför ett tal jag ska ha på Fredag i min Public Speaking kurs. Det ska vara ett säljande tal som ska övertyga lyssnarna. 
Att sälja är kul, då jag har jobbat med det i 4 år. Skillnaden är att jag har haft telefonen som största redskap och sålt invecklade saker som försäkring och dess villkor som man ibland kan prata runt. På talet på Fredag ska jag sälja in den här smarta saken, Triple C Charger. 


Detta är en bärbar fulladdad batteri som man kan ha med sig. Så man slipper panika varje gång det är 10% batteri kvar på mobilen. Den är liten, stylish oxh väldigt användbar! 


Titta så tunn den är! Den har storleken som ett bankkort. Kanske inte lika tunn som ett bankkort, men nästan. 


Såhär ser det ut när man laddar mobilen, så kan man ha den i väskan under tiden. Slipper man va fast vid en vägguttagför att vänta på att mobilen ska bli fulladdad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar